Süsteem Microsoft Dynamics CRM on loodud selleks, et aidata teie
organisatsioonil saada juurde ja hoida uusi kliente, kulutades
minimaalselt aega administratiivtööle. Microsoft Dynamics CRM baasiks on
võimas raamatupidamisarvestuse süsteem, mis jälgib toimingute sooritamist
ja finantsnäitajaid. Microsoft Dynamics CRM võimaldab teostada ja
automatiseerida paljusid populaarseid äriülesandeid, seal hulgas
alljärgnevaid: • Ühtne ligipääs ärikontaktide infole.
• Toimingute planeerimine, nende jälgimine, e-posti teadete
laialisaatmine.
• Aruannete koostamine.
• Turundusloendite juhtimine.
• Turundus- ja reklaamikampaaniate jälgimine.
• Kampaaniatest saadud lepingute ja huvide töötlemine.
• Iga ärikontakti üksikasjaliku info ja vastastikuse toime ajaloo
säilitamine.
Peale selle võite te töötada Microsoft Dynamics CRM-ga tarkvaratoote
Microsoft Office Outlook keskkonnast.

MÜÜKIDE HALDAMINE
Müügiosakonnad võivad kasutada müükide haldamist, et jälgida kõiki müükide
ja sissetulekutega seotud toiminguid. Müükide haldamine sisaldab tööriistu
ärianalüütikaks, operatsioonide sooritamiseks ja kollektiivseks tööks, mis
on vajalikud heade vastastikuste suhete sõlmimiseks ja hoidmiseks
klientidega. Müükide haldamise abil võite:
• Kvalifitseerida huve.
• Hallata infot kontaktide ja organisatsioonide kohta.
• Jälgida hindasid, tellimusi ja tasumisele kuuluvaid arveid.
• Hallata klientidega vastastikuse koostöö vahendeid, kaasa arvatud
e-posti ja telefonikõnesid.
• Teostada otseturunduse kampaaniaid e-posti laialisaatmise abil ja
määrata nende edukuse taset.
• Luua ja kasutada Teie ettevõtte poolt müüdavate toodete andmebaasi.
MARKETINGI TEGEVUSE JUHTIMINE
Marketingi osakonnad võivad kasutada marketingi tegevuse juhtimist,
paljude marketingi toimingute teostamiseks. Marketingi tegevuse juhtimine
võimaldab Teil:
• Koostada marketingi loendeid , mis kajastavad ühe või teise auditooriumi
spetsiifikat.
• Planeerida ja teostada turunduskampaaniaid.
• Jälgida auditooriumi vastukaja ja võimalike tehingute tekkimist
kampaaniate tulemusel. TEENINDUSE JUHTIMINE
Teeninduse juhtimine on välja töötatud spetsiaalselt klienditeeninduse ja
tehnilise toe osakondadele, mis võtavad vastu päringuid telefoni ning
e-posti teel, samuti veebi kaudu. Teeninduse juhtimise abil võite Te:
• Jälgida klientide pöördumisi ja juhtida teenindust.
• Identifitseerida tüüpilisi probleeme ja otsida nende lahendusi teadmiste
baasist, samuti täiendada teadmiste baasi.
• Hallata lepinguid. TEENINDUSE PLANEERIMINE
Võite planeerida Teie serviseteeninduse tööd. Teeninduse planeerimine
võimaldab Teil:
• Töötada välja Teie teeninduse pakkumise.
• Leida vabasid ressursse ja seadmeid, mis on teeninduseks vajalikud.
• Planeerida töögraafikut ja töökohta ressurssidele. ARUANDED JA ANALÜÜTIKA
Microsoft Dynamics CRM sisaldab mitut võimalust aruannete ja andmete
analüüsi koostamiseks:
• Standardsete aruannete koostamine.
• Laiendatud otsingu teostamine kirjete kogu koostamiseks koos
filtreerimisega ja selle ekspordiks järgneva analüüsi jaoks.
• Spetsiaalselt häälestatud aruannete loomine Microsoft SQL Server
Reporting Services või muude aruannete loomiseks mõeldud tööriistade
abil. HÄÄLESTUS
Süsteemiadministraatorid võivad häälestada Microsoft Dynamics CRM
süsteemi, et see vastaks paremini organisatsiooni vajadustele. Kasutades
Microsoft Dynamics CRM häälestusi võite Te:
• Luua uusi objekte, tunnuseid ja rakendusi Microsoft Dynamics CRM-ile
ilma programmeerimiseta.
• Häälestada vorme ja esitlusi laiendatud integreerimiseks
veebirakendustega, portaalidega ja ärisüsteemidega.
• Lisada skriptide abil kasutajatele vormide kinnitamise ja äriloogika
vahendeid DOKUMENDIKÄIVE
Piiramata end äri automatiseerimise vahenditest, mis sisalduvad Microsoft
Dynamics CRM-is võite Te automatiseerida oma organisatsiooni äriloogikat
dokumendikäibe juhtimisvahendite abil. Sel viisil loodud äriprotsessid
võib muuta automaatseks või käsitsi käivitatavaks. MICROSOFT DYNAMICS CRM KLIENT MICROSOFT OFFICE OUTLOOK´i JAOKS
Microsoft Dynamics CRM klient Microsoft Office Outlook´i jaoks — see on
kliendi pakkumine, mis tagab müükide juhtimise Microsoft Office Outlook´i
kaudu. Töötada võib Microsoft Dynamics CRM kliendiga Microsoft Office
Outlook´i jaoks nii online kui ka autonoomses re˛iimis.
Microsoft Dynamics NAV, Microsoft
Dynamics CRM ja Microsoft Dynamics AX vahendite kasutamine
põhiplatvormina võib olla põhjendatud keskmise suurusega ja suurtes
ettevõtetes. Kliendi soovi korral meie sertifitseeritud spetsialistid, kes
on Microsoft´i partneriteks Dynamics´i valdkonnas, teostavad selle töö
kvalifitseeritult .
 |