Firmast
Projekts GPS
Teenindus

Dynamics
 
Dynamics
- Microsoft Dynamics NAV
- Microsoft Dynamics CRM
- Microsoft Dynamics AX





RUS ENG   

Süsteem Microsoft Dynamics CRM on loodud selleks, et aidata teie organisatsioonil  saada juurde ja hoida uusi kliente, kulutades minimaalselt aega administratiivtööle. Microsoft Dynamics CRM baasiks on võimas raamatupidamisarvestuse süsteem, mis jälgib toimingute sooritamist ja finantsnäitajaid. Microsoft Dynamics CRM võimaldab teostada ja automatiseerida paljusid populaarseid äriülesandeid, seal hulgas alljärgnevaid:

• Ühtne ligipääs ärikontaktide infole.
• Toimingute planeerimine, nende jälgimine, e-posti teadete laialisaatmine.
• Aruannete koostamine.
• Turundusloendite juhtimine.
• Turundus- ja reklaamikampaaniate jälgimine.
• Kampaaniatest saadud lepingute ja  huvide töötlemine.
• Iga ärikontakti üksikasjaliku info ja vastastikuse toime ajaloo säilitamine.

Peale selle võite te töötada Microsoft Dynamics CRM-ga tarkvaratoote Microsoft Office Outlook keskkonnast.

MÜÜKIDE HALDAMINE
Müügiosakonnad võivad kasutada müükide haldamist, et jälgida kõiki müükide ja sissetulekutega seotud toiminguid. Müükide haldamine sisaldab tööriistu ärianalüütikaks, operatsioonide sooritamiseks ja kollektiivseks tööks, mis on vajalikud heade vastastikuste suhete sõlmimiseks ja hoidmiseks klientidega. Müükide haldamise abil võite:
• Kvalifitseerida huve.
• Hallata infot kontaktide ja organisatsioonide kohta.
• Jälgida hindasid, tellimusi ja tasumisele kuuluvaid arveid.
• Hallata klientidega vastastikuse koostöö vahendeid, kaasa arvatud e-posti ja telefonikõnesid.
• Teostada otseturunduse kampaaniaid e-posti laialisaatmise abil ja määrata nende edukuse taset.
• Luua ja kasutada Teie ettevõtte poolt müüdavate toodete andmebaasi.

MARKETINGI TEGEVUSE JUHTIMINE
Marketingi osakonnad võivad kasutada marketingi tegevuse juhtimist, paljude marketingi toimingute teostamiseks. Marketingi tegevuse juhtimine võimaldab Teil:
• Koostada marketingi loendeid , mis kajastavad ühe või teise auditooriumi spetsiifikat.
• Planeerida ja teostada turunduskampaaniaid.
• Jälgida auditooriumi vastukaja ja võimalike tehingute tekkimist kampaaniate tulemusel.

TEENINDUSE JUHTIMINE
Teeninduse juhtimine on välja töötatud spetsiaalselt klienditeeninduse ja tehnilise toe osakondadele, mis võtavad vastu päringuid telefoni ning e-posti teel, samuti veebi kaudu. Teeninduse juhtimise abil võite Te:
• Jälgida klientide pöördumisi ja juhtida teenindust.
• Identifitseerida tüüpilisi probleeme ja otsida nende lahendusi teadmiste baasist, samuti täiendada teadmiste baasi.
• Hallata lepinguid.

TEENINDUSE PLANEERIMINE
Võite planeerida Teie serviseteeninduse tööd. Teeninduse planeerimine võimaldab Teil:
• Töötada välja Teie teeninduse pakkumise.
• Leida vabasid ressursse ja seadmeid, mis on teeninduseks vajalikud.
• Planeerida töögraafikut ja töökohta ressurssidele.

ARUANDED JA ANALÜÜTIKA
Microsoft Dynamics CRM sisaldab mitut võimalust aruannete ja andmete analüüsi koostamiseks:
• Standardsete aruannete koostamine.
• Laiendatud otsingu teostamine kirjete kogu koostamiseks koos filtreerimisega  ja selle ekspordiks järgneva analüüsi jaoks.
• Spetsiaalselt häälestatud aruannete loomine Microsoft SQL Server Reporting Services  või muude aruannete loomiseks mõeldud  tööriistade abil.

HÄÄLESTUS
Süsteemiadministraatorid võivad häälestada Microsoft Dynamics CRM süsteemi, et see vastaks paremini organisatsiooni vajadustele. Kasutades Microsoft Dynamics CRM häälestusi võite Te:

• Luua uusi objekte, tunnuseid ja rakendusi Microsoft Dynamics CRM-ile ilma programmeerimiseta.
• Häälestada vorme ja esitlusi laiendatud integreerimiseks veebirakendustega, portaalidega ja ärisüsteemidega.
• Lisada skriptide abil kasutajatele vormide kinnitamise ja äriloogika vahendeid

DOKUMENDIKÄIVE
Piiramata end äri automatiseerimise vahenditest, mis sisalduvad Microsoft Dynamics CRM-is võite Te automatiseerida oma organisatsiooni äriloogikat dokumendikäibe juhtimisvahendite abil. Sel viisil loodud äriprotsessid võib muuta automaatseks või käsitsi käivitatavaks.

MICROSOFT DYNAMICS CRM KLIENT MICROSOFT OFFICE OUTLOOK´i JAOKS
Microsoft Dynamics CRM klient Microsoft Office Outlook´i jaoks —  see on kliendi pakkumine, mis tagab müükide juhtimise Microsoft Office Outlook´i kaudu. Töötada võib Microsoft Dynamics CRM  kliendiga Microsoft Office Outlook´i jaoks nii online kui ka autonoomses re˛iimis.

Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics CRM  ja Microsoft Dynamics AX vahendite kasutamine põhiplatvormina võib olla põhjendatud keskmise suurusega ja suurtes ettevõtetes. Kliendi soovi korral meie sertifitseeritud spetsialistid, kes on Microsoft´i partneriteks Dynamics´i valdkonnas,  teostavad selle töö kvalifitseeritult .

 

GSM: (+372) 5 03 28 23
e-mail: contact@net-working.ee

 
© Networking 2003
WebDisain © rocket88